Vacature Administratief Financieel Medewerker

24 uur per week

Hou je van afwisseling, ben je sterk in administratie en heb je een passie voor watersport? Sanzi Yachts in Sneek, een allround watersportbedrijf in het topsegment en officieel Linssen Yachts-dealer, zoekt een enthousiaste Administratief Financieel Medewerker! Ben jij klaar voor een veelzijdige rol in een hecht team? Lees dan snel verder!

Wat bieden wij?

Contract:
Direct in dienst bij Sanzi Yachts
Uren:
24 uur per week (3 dagen per week)
Salaris:
Salaris conform de HISWA-CAO, afhankelijk van jouw ervaring en kennis
Reiskostenvergoeding:
Reiskostenvergoeding conform CAO
Thuiswerkmogelijkheden:
Thuiswerkmogelijkheden en opleidingskansen

Wat ga je doen?

Over Sanzi Yachts
Sanzi Yachts, gevestigd in het Friese Sneek, is de Linssen-dealer van Noord-Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verhuur van 18 nieuwe Linssen motorjachten, de verkoop van nieuwe en gebruikte Linssen motorjachten en het bieden van service aan Linssen-eigenaren in Noord-Nederland. Ons bedrijf staat bekend om zijn open sfeer, waar gastvrijheid en kwaliteit centraal staan. Het team werkt informeel en is zeer betrokken. Met een sterke passie voor watersport en een persoonlijke benadering bedienen wij klanten uit binnen- en buitenland.

In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van ons watersportbedrijf. Je takenpakket is breed en afwisselend, waarbij geen dag hetzelfde is. Je houdt je bezig met:

  • Het verzorgen van de dagelijkse administratie en het beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Het verwerken van de BTW-aangiftes en het bijhouden van de urenregistraties en vakantieplanning
  • De salarisadministratie, het uitvoeren van betalingen en het opstellen van financiële rapportages
  • Het onderhouden van contact met klanten uit binnen- en buitenland (NL/DUI/ENG)
  • Het beheren van budgetten en het regelen van administratieve zaken zoals verzekeringen

Kortom, een uitdagende functie waarin je verantwoordelijk bent voor de financiën binnen ons bedrijf.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een gedreven en ervaren administratief financieel talent die houdt van watersport en graag werkt in een kleinschalig team. Daarnaast beschik je over de volgende vaardigheden:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Beschikbaarheid voor 24 uur per week, verdeeld over 3 dagen
  • Nauwkeurig en klantgericht werken, waarbij je ook onder druk het hoofd koel houdt
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Duits is een pre
  • Oplossingsgerichtheid en het vermogen om van een afwisselende baan te genieten

Vind je het daarnaast geen probleem dat er 2 kleine kantoorhonden aanwezig zijn? Dan pas jij perfect in ons team!

Je solliciteert
Via het sollicitatieformulier voer je al je gegevens in. Voeg je je cv en eventueel motivatie bij.
Wij nemen contact met je op
Wij bekijken je sollicitatie en nemen vervolgens contact met je op. Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op de vestiging.
Kennismakingsgesprek(ken)
We ontmoeten elkaar voor een persoonlijk gesprek om jou beter te leren kennen en vertellen jou meteen meer over de vacature. Bij een goed gesprek ga jij daarna in gesprek met onze opdrachtgever om kennis te maken met je mogelijk toekomstige collega's en werkplek.
Terugkoppeling
Wij hebben contact met jou en de opdrachtgever hoe het gesprek verlopen is en wat de ervaringen zijn.
Match?
Voelt het aan beide kanten goed? Dan wordt er een voorstel voor je gemaakt.
Aan de slag!
Samen met ons of de werkgever plannen we de eerste werk dag en ga je aan de slag

Direct solliciteren

Sorry, het versturen is niet gelukt.
Bedankt voor uw bericht.

Heb je vragen? Neem contact op met: